Запитання та відповіді
Доставка
Коли ви відправляєте замовлення?
Посилки завжди відправляються протягом 24 годин після отримання оплати від замовника.
Коли прийде моє замовлення. Які терміни доставки?
Терміни доставки для різних товарів відрізняються. Оскільки товари надсилаються напряму від виробника, та проходять митні контролі - ми не можемо визначити точний день доставки. Максимальний час доставки - 180 робочих днів. 90% усіх товарів надходять протягом 30 робочих днів.
Чекати так довго на свої товари не кожному може подобатися. Ми це прекрасно розуміємо, і тому час доставки компенсуємо безкоштовною доставкою та дешевими цінами на товари. Якщо ви готові почекати, у вас буде товар, якого ви не знайдете в Україні.
Я отримав лише частину замовлення. Що робити?
Якщо ви замовляєте декілька товарів, можливо, вони будуть доставлятися вам з різних складів. Кожна частина замовлення може надійти окремо. Тож не переживайте будь ласка, що решту замовлення вам не доставлять - воно вже на шляху до вас.
Хто мені доставить замовлення?
Замовлення вам буде доставлено Укрпоштою. Замовлення доставляється безпосередньо за вказаною адресою або залишається на поштових відділеннях. Якщо ваше замовлення мініатюрних розмірів – його можуть залишити у поштовій скриньці.
Звідки ви відправляєте замовлення?
У нас є різні постачальники по всьому світу. Ось чому час доставки та упаковка окремих продуктів - відрізняються, і той факт, що товари йдуть не разом, а окремо.
Що робити, якщо замовлення не прийшло?
Якщо замовлення не було вам доставлене та пройшло 180 робочих днів з моменту відправлення товарів, зв’яжіться з нашою службою підтримки. Якщо цей термін ще не пройшов - товар все ще в дорозі.
Товари
Де я можу знайти таблицю розмірів?
Таблиця розмірів знаходиться в описі кожного товару під фотографіями.
Що робити, якщо придбаний товар мені не підходить?
Якщо вам не подобається придбаний товар або вас не влаштовує розмір, ви маєте право на рекламацію. Дотримуйтесь Політики рекламацій, щоб правильно подати рекламацію. Тут ви знайдете всю необхідну інформацію.
До якого часу я можу розірвати договір (куплі-продажу)?
Розірвання договору можливе протягом 14 днів з моменту доставки товару.
Оплата
У мене немає можливості оплати карткою або банківським переказом. Що робити у такому випадку?
Якщо у вас немає можливості оплатити банківською карткою або банківським переказом, ви можете вибрати оплату на поштовому відділенні. Для замовлення оберіть оплату на пошті. Ви отримаєте деталі нашого банківського рахунку електронною поштою. Тепер вам потрібно лише заповнити квитанцію та оплатити її у відділенні пошти.
Чи можу я оплатити товар при отриманні (накладеним платежем)?
Ні. Накладений платіж у нас неможливий з технічних причин. Ви можете оплатити товар банківською карткою або банківським переказом. Ми відправляємо замовлення, відразу як отримаємо ваш платіж. Якщо у вас немає платіжної картки або банківського рахунку, ви можете здійснити оплату за допомогою квитанції у відділенні пошти.
Я оплатив(ла), але підтвердження про оплату не прийшло.
Для обробки платежів ми використовуємо систему бухгалтерського обліку, яка спаровує отриманий платіж в інтернет-банкінгу та номер замовлення, котрий покупець вводить як ідентифікатор оплати.
Однак іноді клієнти помилково вводять неправильний номер у ідентифікаторі та спарувати платежі не вдається. Іноді трапляється і так, що хоч ідентифікатор однаковий, але наша система все одно не може спарувати оплату із замовленням.
У цих випадках ми перевіряємо інтернет-банкінг та спрацьовуємо ці платежі вручну кожні два дні.
Я оплатив, але мені прийшов лист з проханням оплатити ще раз.
Ви заплатили за товар, платіж надійшов на наш банківський рахунок, але нашій бухгалтерській системі ще не вдалося передати інформацію щодо оплати замовлення до нашого магазину.
На жаль, наша система не встигла отримати інформацію про платіж і автоматично надіслала нагадування із запитом на оплату. Якщо ви заплатили, будь ласка, ігноруйте дане нагадування. Заздалегідь просимо вибачення, якщо прийшло дане нагадування, хоча ви оплатили замовлення.
Наша система не змогла опрацьовати оплату, тому було надіслано нагадування. Ми проходимо всі платежі вручну та узгоджуємо їх.
Ви відправляєте замовлення з післяоплатою?
Ми не відправляємо замовлення з післяоплатою, цю опцію нам довелося скасувати. Причини дуже прості. Неодноразово ми оплачували товар нашим постачальникам, товар відправляли та доставляли за адресою, але власника так і не знайшли - бо він передумав. Це принесло багато збитків. Ми будемо раді, якщо замовлення, розміщені в нашому інтернет-магазині, будуть завжди задовольняти обидві сторони.
Варіанти оплати у нашому магазині - банківський переказ та оплата карткою. Ми відправляємо замовлення одразу після отримання оплати. Оплачуючи банківським переказом, не забувайте вказувати точну суму, ідентифікатор (номер замовлення) та своє ім’я.